Az elmúlt évek során számtalan esetben kérték már meg cégünket a Csapó mobil gumiszervizt, hogy segítsünk megoldani egy kerékproblémát, klasszikus defektet vagy durrdefektet az M0-ás autópályán. Hogyan történik a mobil gumiszerelés, defektjavítás, kerékcsere az M0- ás autópályán? Miként látják a mobilgumis szakemberek az M0-ás körgyűrűt?  Mostani írásunkban erről osztunk meg néhány érdekes információt.

Mobil defektjavítás, mobil gumiszerviz az M0-ás autópályán

M0-ás körgyűrű mobilgumis szemmel

Az M0 –ás körgyűrűt 2005 – ben kezdték el építeni. Az eddig elkészült útszakasz 79 kilométer hosszú. A teljes tervezett hossz 108 kilométer. Kiindulási települése Budaörs. Építése során a legfontosabb célok között szerepelt a tranzitforgalom kiszorítása a fővárosból és az autósztrádák és autópályák közvetlen elérése. Jelenleg az alábbi autópályák, autósztráda közelíthetőek meg az M0-ás körgyűrűről:

  • M1-es autósztráda
  • M2-es autópálya
  • M3-as autósztráda
  • M4-es autópálya
  • M5-ös autópálya
  • M6-os autópálya
  • M7-es autósztráda

Az M0 – ás autópálya útjai mobilgumis szemszögből

A Csapó mobil gumiszerviz az M0 –ás autópálya teljes útvonalán nyújtja mobilszervizes szolgáltatásait. A mi tapasztalataink azt mutatják, hogy reggel 7 órakor és a délutáni órákban elég erőteljes forgalom tapasztalható a teljes útszakaszon a hétköznapokban. Hétvégén egy fokkal gyengébb a forgalom, de a nyári időszakban ez nem igazán mondható el, hiszen mindenki igyekszik a Balatonra, Velencei tóra vagy külföldre. A reggeli órákban gyakran tapasztaljuk, hogy az M3-as, M2-es autópályákon a lehajtók tömve vannak. Sajnos ennek hatása, hogy az autók feltorlódnak és ez nagyban megakasztja az egyenesen haladó autók forgalmát is. Autógumis szemmel azt mondhatjuk, hogy az  M0 –ás körgyűrű legtöbb útszakasza még mindig elég jó minőséget képvisel. A legtöbb helyen 2,3 vagy 4 sávon közlekedhetünk. Milyen esetekben találkozhatunk itt gumiabroncs sérülésekkel? A legtöbb esetben az útburkolat hibája (nagyobb kátyúk, felgyűrődések) vagy valamilyen törmelék miatt sérülnek a gumik. Találkoztunk már olyan esettel, hogy valaki a lehajtónál a 40 kilométeres sebesség helyett 80 kilométeres sebességgel száguldott be a kanyarba és a szalagkorlátnak ütközött. Az autóról leváló fém törmelékek az útra kerültek és a következő két autónak a kerekét felhasították, ezáltal a defekt miatt ők sem tudtak tovább haladni. Sajnos az a jelenség sem ritka, hogy öreg az abroncs a járművön és a nagyobb sebesség okozta terhelés miatt leválik a futófelületről.  Mi szakmailag mindenkinek javasoljuk, hogy tartsák be a vezetési szabályokat és a korlátozó táblákat az M0 –ás autópálya teljes vonalán.

Mit tegyünk, ha defektet, durrdefektet kaptunk az M0-as autópályán?

Az M0-ás autósztráda a legtöbb helyen két forgalmi sávval és egy leállósávval épült meg, de vannak olyan útszakaszai, ahol akár négy sávban is lehet közlekedni.  Abban az esetben, ha valaki defektet kap, akkor törekedni kell arra, hogy a külső sávba vagy a leállósávba próbáljon félreállni. A megállás után a legfontosabb a sárga mellény felvétele (kizárólag ezzel szabad kiszállni a járműből) majd az elakadásjelző háromszög kitétele. Fontos, hogy soha sem az autóban várjuk meg a segítség érkezését, hanem igyekezzünk a szalagkorláton túlra menni és onnan felhívni mobilgumis szakembert.

Milyen adatokat érdemes megadni a mobilgumis szakembernek?

  • A legfontosabb, a sérülés jellege. Abban az esetben, ha a gumi külső felületén vágás jellegű sérülést látunk, akkor azt már nem lehet javítani, kizárólag cserélni. A durrdefekt esetén szintén nem lehet javítani a kereket, kizárólag cserélni. Lassú leengedés esetén 90% -ban javítható a gumiabroncs a helyszínen.
  • Fontos megadni a guminak a gyári méretét. Ezeket az adatokat egy laikus is le tudja olvasni az abroncs külső felületéről.
  • Mondjuk el, hogy pontosan hány darab gumiabroncs sérült meg. Találkoztunk már olyan jelenséggel, hogy egy baleset után a lehajtón maradt egy fém alkatrész, ami az autó első és hátsó kerekét is megsértette.
  • Pontosan mondjuk meg, hogy hol tartózkodunk helyileg. Ha kilométerkő alapján nem tudjuk meghatározni, akkor a mobiltelefonon nézzük meg a pontos GPS adatokat.

Mindezen adatok ismeretében a mobilgumis szakember a helyszínre érve, kiibolyázza a területet és a helyszínen javítja vagy cseréli a gumit, gumikat.

Milyen mobilgumis szolgáltatásokat nyújtunk az M0 –ás autósztrádán?

 

  • Mobil defektjavítás gépkocsin
  • Mobil kerékcsere gépkocsin
  • Mobil defektjavítás kamionon
  • Mobil kerékcsere kamionon
  • Mobil defektjavítás teherautón, furgonon
  • Mobil kerékcsere teherautón, furgonon
  • Mobil defektjavítás kisbuszon, buszon
  • Mobil kerékcsere kisbuszon, buszon
  • Mobil defektjavítás motoron
  • Mobil kerékcsere motoron
  • Mobil defektjavítás terepjárón
  • Mobil kerékcsere terepjárón
  • Centírozás bármilyen típusú járművön
  • Egyéb mobilgumis szolgáltatások
  • Mobil gumiszerelés a kivezető autóutakon
Mobil defektjavítás, mobil gumiszerviz az M0-ás autópályán

A Csapó mobil gumiszerviz képes bármilyen járművön (kamion, autóbusz, gépjármű, teherkocsi, furgon stb.) gumit cserélni az M0 –ás autópálya egész szakaszán. Ha esetleg valamilyen oknál fogva autómentésre lenne szükség, akkor autómentő partnerünk segítségével ezt is képesek vagyunk orvosolni. Ha önnek gumiszerelésre, kerékcserére, defektjavításra lenne szüksége az M0-ás körgyűrűn vagy Magyarország bármelyik autópályáján (Mobil gumiszerviz M3-as autópálya), akkor hívjon minket nyugodtan az év bármelyik napján éjjel nappal. Segítünk, hogy nyugodt körülmények között tudja folytatni útját.

Csapó Dániel
mobilgumis szakember

Alufelni vagy a lemezfelni jobb választás az autónkra?

A Csapó mobil gumiszerviz számtalan szolgáltatása mellett gyakran értékesít gumiabroncsot és felniket a gépjármű tulajdonosok részére. Sok esetben elhangzik a kérdés: alufelni vagy a lemezfelni (acélfelni) jobb választás az autónkra? Ebben az írásunkban ezekről...

Mobil defektjavítás, mobil gumiszerviz Budapest

A jó öreg főváros, Budapest! Számtalan kerület hatalmas forgalom és különböző gumi problémák az utakon. Sokan még a klasszikus telepített gumis műhelyekbe szállítják autójukat az időszakos kerékcserére vagy más gumiabroncs probléma esetén. A főváros lakói közül egyre...

Mobil defektjavítás, gumicsere földmunkagépen

A földmunkagépeknek jelentős szerepük van az alapozás, út - és vasútépítés és egyéb földmunkák elvégzése során. A fölmunkagépek egy része lánctalpas megoldással végzi a munkafolyamatokat, de egy bizonyos részük viszont gumikeréken rója a kilométereket.  Sajnos idővel...

Kamion mobil gumiszerviz

A kereskedelem folyamatos fejlődésével egyre több kamion rója az utakat napi szinten. Napjainkra a szárazföldi árufuvarozás szinte elképzelhetetlen lenne teherautók és kamionok nélkül. Azonban, ami gumiabroncson közlekedik az évek és a futott kilométerek számának...

Mobil defektjavítás, mobil gumiszerviz az M3-as autópályán

Számtalan esetben kérik meg mobil gumiszervizünket, hogy segítsünk megoldani egy defektet, durrdefektet vagy más gumi jellegű problémát az M3-as autópályán. Hogyan történik a mobil gumiszerelés, defektjavítás az M3- as autópályán/autósztrádán? Miként látják a...

Kamion, teherautó mobil gumiszerviz, gumicsere Budapest, Pest megye

A Csapó mobil gumiszervizhez számtalan megkeresés érkezik Budapestről és a Pest megyei településekről kamion és teherautó defektjavítás, kerékcsere javítás ügyében. Számos kérdés elhangzik egy telefonbeszélgetés során, hogy miként történik egy kamion vagy teherautó...

Mobilgumis defektjavítás, felnijavítas: kapcsolatos kérdések

Az elmúlt években számtalan kérdés futott be hozzánk telefonon és emailen a mobilgumis defektjavítással és felnijavítással kapcsolatban. Mostani írásunkban ezeket egy csokorba gyűjtöttük és megválaszoljuk.

BACKTAKLEEN klímafertőtlenítés

Az eszköz 30 másodpercig üzemel, a kezelés pedig 15-20 percet vesz igénybe. Ezalatt a fél perc alatt befújja az optimális mennyiségű gyógynövényes ködöt az autó belterébe. Az autó belső keringetése pedig 10-15 perc alatt mindenhová eljuttatja ezt az anyagot, így...